PHYRIS új köntösben
Nagyon jó dolgok történnek mostanában a PHYRIS háza táján. A dinamikus fejlesztési tevékenységet, valamint a piaci igényekhez alakított termékkínálatot már korábban is láthattuk, de olyan átfogó megújulásra, amely 2014-ben kezdődött eddig nem igazán volt példa.
A márka nemzetközi nevén „face lifting-je” már időszerű volt. Nem mintha a korábbi évekből visszaköszönő elegáns külső, vagy a Perfect Age és Luxsesse sorozatokkal elindított átformálódás nem hozta volna meg az elvárt sikereket, de azért egy pici hiányérzet mindig bennünk volt a rendkívül magas minőségű és kiemelt hatásmechanizmusú krémek és a professzionális kozmetikumokra jellemző konzervatív megjelenés miatt. A várva várt átalakulás most megtörténik, sőt pontosabban fogalmazva a szemünk előtt fog lezajlani, hiszen a legújabb TRIPLE A sorozattal egy új fejezet kezdődik a márka életében.
Hogy megértsük a változás okait egy kis háttérinformáció a márkáról. Nem gondolnám, hogy mindenki tisztában van azzal a több mint 50 éves tudással, mely a Dr. Grandel cégcsoportot Németország egyik meghatározó gyártójává teszi. Azt is kevesen tudják, hogy a PHYRIS márkanév manapság díjat díjakra halmoz világszerte és, hogy valójában kinőtte magát a neki szánt szerepből. A korábban exportra avanzsált termékcsaládból ma már Németország kiemelt bőrápolási koncepciója lett. Koncepció, mely globálisan fedi a PHYRIS mögött rejlő végtelen számú szalon ápolási lehetőséget és 2014-ben helyet követelt a cég új logo-jában is.
A PHYRIS-re jellemző, minőségi megközelítés a bőrápolás ezen kategóriájában egyedülálló. Olyannyira, hogy az értékesítési statisztikákban a lakossági termékek száma kiemelten magas, mely a végfelhasználók elégedettségét markánsan tükrözi. Ha pedig a végfelhasználó elégedett, akkor egy márka már túl van a „több, mint sikeres” megállapításon is. Ehhez persze hozzá tartozik az a következetes képzési rendszer is, mely a kozmetikusokat hatékony értékesítővé teszi. Valamint az a szelekció, mely kizárólag a legjobb szakembereket tartja meg és engedi közel a rendszerhez.
A fenti sorokat elolvasva pedig mindenki rájöhet, hogy akkor a csomagolás megújulása miért is időszerű az arculatváltással együtt. A PHYRIS-nek Németországban a professzionális kozmetikai piacon mindössze 2 versenytársa maradt. Az egyik a cégen belülről származó Dr. Grandel termékcsalád, a másik márkát pedig nem illik jelenlétük hiányában megemlíteni (ha valaki eljön egy PHYRIS tréningre eláruljuk :) ). A PHYRIS termékek végfelhasználók irányából történő kiváló megítélése miatt a vásárlók „kényeztetését” a cég már nem hagyhatta figyelmen kívül. Így a csomagolás megújítása mellett döntöttek, mely kétségtelenül logikus és kiváló lépés a management részéről. Az új csomagolás ugyanis tovább tágítja azt a célcsoportot, akik kíváncsiak a high-tech kozmetikumokra és valóban változást szeretnének elérni bőrápoló termékeikkel.
Végül pedig essen szó az új PHYRIS arcról „Kim”-ről, aki a teljes átalakulást egy személyben és arccal fogja össze. Szakít a korábbi inkább németesebb arculattal és sokkal nemzetközibbé, szintén a lakosság számára fogyaszthatóbbá teszi a márkát. Kétségtelenül jót téve az arculatnak.
Röviden ennyi fér bele egy rövid blogbejegyzésbe a PHYRIS megújulásával kapcsolatosan. A többi titkot személyesen majd tanfolyamainkon… Azonban az már ezen pár sorból is kitűnik, hogy a cég komolyan gondolja, amit csinál. Én pedig úgy gondolom mi csak nyertesei lehetnünk ennek az evolúciónak.
Dani Richard